Politica calitatii

Noi intelegem calitatea ca fiind rezultatul unui proces prin care incercam incontinuu sa ne imbunatatim servicile, cu scopul de a fi in masura sa indeplineasca orice provocare care ne este prezentata.

In cazul in care exista discrepante de la cerintele care ne-au fost  prezentate, noi vo

  • determina cauzele discrepantelor si imbunatatim procedurile noastre si a proceselor in consecinta

          sau

  • oficial schimbam cerintele pentru a le adapta nevoilor reale ale clientilor nostri si ale companiei noastre.   


Valori ce stau la baza:

 

Ca o companie, ne concentram pe dorintele si asteptarile clientilor nostri.

Folosim toate servicile pentru a putea satisface toate aceste dorinte.

 

Orientarea proceselor:

Ca o companie credem ca toate etapele individuale de lucru formeaza o parte dintr-un proces de indeplinire a cerintelor clientului. Motto-ul nostru nu este de a accepta, face, sau trece peste ceva ce nu indeplineste cerintele clientului, sau cerintele tuturor persoanelor implicate in acest proces.

Prevenirea erorilor:

Prevenirea erorilor are cea mai mare importanta in procesul nostru. Cu toate acestea, daca apar erori le vom folosi in a invata ceva si le vom trata ca o provocare.

Sarcini principale:

  • Determinarea dorintelor si asteptarilor clientilor nostri interni si externi
  • Transformarea acestor dorinte si asteptari in cerinte de calitate pentru procesele noastre de productie si servicii.
  • Asigurarea conformitatii cu toate cerintele aplicabile legale sau normative si orientative ce fac referinta tehnologiei de nivel superior.
  • Asigurarea faptului ca aceste cerinte de calitate sunt indeplinite.