EVVA brand de securitate

Companiile medii produc in medie 10.000 piese de informatie cum ar fi texte, imagini sau e-mail-uri . Pe de alta parte toti dam piept cu 6.000 contacte publicitare in fiecare zi dar luam nota doar de 3-7% din aceste mesaje. Cat de tare trebuie sa se aclame companiile pentru a sta in fruntea multimii? In fata unui astfel de “atac violent” de comunicare, o politica clara a brand-ului  asigura ca grupurile de referinta sa devina constienti de companie, sa o recunoasca imediat si sa se identifice cu ea.

EVVA este constienta de acest fac si a urmat o strategie de brand stricta pe parcursul existentei sale de mai mult de 90 de ani.

 


 

Brand-ul EVVA – inseparabil legat de sentimentul de securitate.

Ce este securitatea? Raspunsul la aceasta intrebare este variat precum sunt si oamenii. Exista intotdeauna un numitor comun, totusi: "Securitatea este un sentiment". Ca o nevoie umana de baza securitatea este un aspect de baza in ierarhia de nevoi a lui Maslow  si joaca un rol important in vietile noaste. EVVA a indeplinit acesta nevoie incepand cu anul 1919 si se ocupa indeaproape de cerintele individuale ale oamenilor privind securitatea in diferite tipuri si implementari.

Esenta brand-ului - Problema brand-ului

Acronimul EVVA denumeste pentru "Erfindungs-Versuchs-Verwertungs-Anstalt" in limba Romana Inventie, Experimentare si Institut Aplicabil. Notiunea fundamenta a invetiei sale este asadar pusa in embema numelui companiei. Am ramas fideli acestei idei pana si in ziua de astazi. Fondata in 1919, EVVA a facut primi pasi in a deveni o companie de sisteme de securitate abia in anul 1937 cand a primit primul patent(brevet) pentru un lacat cu butuc. Departamentul de cercetare si dezvoltare interna a fost stabilit in anul 1970 si a devenit in scurt timp forta care conduce capacitatea iesita din comun de inovatie a EVVA.


Intrucat in ultimul secol produsele EVVA au fost reprezentate de o  cheie alaturi de marca comerciala, incepand cu anul 2004 un nou slogan a aparut in loc de cheie si este afisat impreuna cu sigla marci “Acces catre securitate”. Sloganul “Avem cheia catre toate intrebarile legate de securitate” reprezinta viziuea companiei noastre, si in consecinta esenta brandului nostru. Imaginea lui EVVA s-a transformat de la cea a unui simplu “producator de chei” la una de furnizor global de solutii pentru sisteme de securitate.


Aceasta evolutie a fost insotita de introducerea unui design la nivel European standardizat pentru intregul grupul EVVA, care de asemenea afirma schimbarea viziuni pentru o vizualizare de perspectiva. Astazi, umbrela grupului EVVA este protejata in 53 de tari, 33 de firme sunt grupate sub aceasta umbrela.

Valorile sociale si emotionale ale brand-ului EVVA- “Valorile brand-ului”

EVVA nu vinde doar produse, ci de asemenea “un sentiment de securitate”. Incredere reciproca intre grupurile de referinta si compania este de prima importanta. Cumparatorul incredinteaza securitatea personala cat si valorile in produsele EVVA – o provocare pentru EVVA de care se tine cont tot timpul.


Vedem prin securitate nu doar cererea de fundamentala de securitate pentru clienti nostri dar si angajatii nostri. In teremini economici de activitati durabile ca o firma de familie austriaca oferim siguranta locurilor de munca pentru 830 de angajati in intreaga Europa. 


Valorile brandu-ului securitate, inovatie, angajati si calitate sunt mobilul fortei pentru intreaga companiei. Clienti, parteneri cat si angajatii isi bazeaza increderea in brand-ul EVVA.

  • Logo-ul EVVA pe dealungul  timpului
    Logo-ul EVVA pe dealungul timpului